سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراقبت،سلامت،بهداشت و زیبایی پوست و مو

تصویر اصلی

مراقبت، سلامت، بهداشت و زیبایی پوست و مو به همراه مشاوره تخصصی

پوست و مو  بخش اعظمی از ظاهر هر فرد را تشکیل می دهد. در واقع فردی که موهای زیبا و سالم و همچنین پوست صاف و درخشانی داشته باشد، قطعا تا زیبایی و کمال ظاهری فاصله چندانی ندارد. در اینجا قصد داریم شما را با اطلاعات کامل در مورد مراقبت از پوست و مو آشنا کنیم و محصولاتی را به شما معرفی کنیم که به کمک آنها می توانید سلامت، بهداشت و زیبایی پوست و مو خود را تضمین کنید. همچنین ما با ارائه مشاوره حرفه ای و تخصصی از طریق صفحات اجتماعی در اینستاگرام و تلگرام و همچنین با استفاده از تماس تلفنی تلاش می کنیم بهترین راهکارهای مراقبتی را برای محافظت از پوست و مو به شما ارائه نمائیم.

شعار عملی ما: "هدف ما بهبود کیفیت زندگی انسان هاست". تمامی محصولات که در این سایت معرفی می شوند حتما از طریق یک مشاوره حرفه ای و تخصصی و دقیق با پر کردن یک فرم مشاوره صورت می پذیرد تا این اطمینان در ما حاصل شود که مصرف کننده محصولی را دریافت کند که حتما برای او دارای تأثیر مثبت باشد. برای دریافت مشاوره می توانید به آی دی تلگرام @dr_keikhaie_nafis پیام ارسال نمائید. همچنین می توانید عدد 1 را به شماره 5000299064 ارسال فرمائید تا کارشناسان و مشاوران ما با شما تماس حاصل فرمایند و فرم مشاوره را با همکاری شما برای تان تکمیل نمایند.

محبوب کن - فیس نما


کیف آلومینیومی پزشکی پاورکیس

معرفی کیف آلومینیومی پزشکی پاورکیس

ازآنجایی‌که ارائه خدمات مطلوب، ارتباط مستقیمی با ابزارهای کاری دارد، طبیعتاً باید در نگهداری این ابزارها کوشا باشید و ترتیبی اتخاذ کنید که حین جابه‌جایی در اثر عواملی همچون ضربات فیزیکی و همین‌طور نفوذ غبار و آب دچار مشکل و آسیب‌دیدگی نشوند. آنچه می‌تواند خیالتان را از این بابت آسوده کند، خرید هاردکیس است و محصولات گروه پاورکیس، بی‌تردید از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای این منظور، انتخابشان را مدنظر قرار دهید .

نگاهی گذرا به پیشینه شرکت پاورکیس

شرکت پاورکیس به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر انواع هاردکیس و کیف‌های صنعتی، در سال 1394 فعالیتش را آغاز کرد و توانست اولین تولیدکننده انواع هاردکیس و یراق‌آلات آن با بالاترین کیفیت در ایران باشد.

شرکت پاورکیس که دفتر مرکزی آن در منطقه حکیمیه تهران قرار دارد، با اتخاذ یک استراتژی منسجم و مبتنی بر کیفیت‌گرایی، محصولاتی فوق‌العاده را از حیث کارایی روانه بازار کرد. محصولاتی که در تولید آن‌ها، از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شد و در عین استحکام و کارایی، به‌قدری شیک و زیبا بودند که چشم خریداران را در همان نگاه اول به خود خیره می‌کردند.

دسته‌بندی محصولات پاورکیس

تنوع مشاغل خدماتی و نیازهای حرفه‌ای هرکدام از آن‌ها، شرکت پاورکیس را بر آن داشت که در کنار اصولی همچون کیفیت و زیبایی، چاشنی تنوع را نیز به ویترین محصولاتش اضافه کند. هر هاردکیس باتوجه‌به مشخصه‌هایی مثل ابعاد و نوع طراحی، کاربری خاص خودش را دارد و پوشش کامل نیازهای بازار، مستلزم ایجاد تنوع در تولید محصولات بود. به‌عنوان مثال، هاردکیسی که برای جابه‌جایی تجهیزات پزشکی طراحی و تولید شده، طبعاً نمی‌تواند پاسخگوی نیاز افرادی باشد که در مشاغلی مانند عکاسی و فیلم‌برداری فعالیت می‌کنند. چنین مشاغلی با تجهیزات کاملاً متفاوتی سروکار دارند که حمل‌ونقل آن‌ها باید با کیس‌های کاملاً مخصوص انجام شود.

رویکرد جامع‌نگرانه گروه پاورکیس نسبت به گروه‌های مختلف بازار هدف، سبب شد که این شرکت، تولید محصولات متنوع با کاربری‌های متفاوت را در دستور کار قرار دهد. امروز پاورکیس محصولاتش را در گروه‌ها یا کتگوری‌های کاملاً متفاوت مانند رَک کیس، هاردکیس صدابرداری، هاردکیس نورپردازی، کیف آلومینیومی پزشکی و ... روانه بازار می‌کند که هرکدام از این گروه‌ها نیز به نوبه خود، شامل زیرگروه‌های کوچک‌تری هستند.

تولید هاردکیس‌های سفارشی

با وجود تنوع عالی محصولات پاورکیس و تمرکز این مجموعه بر نیازهای گروه‌های مختلف بازار هدف، عجیب نیست که باز هم برخی خریداران نتوانند از این ویترین گسترده، محصولی مطابق با آنچه را مدنظر دارند پیدا کنند. پاورکیس برای این حالت هم پلن ویژه‌ای دارد و از طریق پذیرش سفارش ساخت هاردکیس، محصول را دقیقاً مطابق با خواست و ترجیح مشتری می‌سازد.

در این فرایند، مشتری ابتدا مختصات و مدل طراحی مدنظرش را به شرکت ارائه می‌دهد و شرکت با توجه به داده‌های دریافتی، یک طرح گرافیکی دوبعدی ایجاد می‌کند و برای تأیید نهایی آن را برای مشتری می‌فرستد. مشتری طرح را بررسی می‌کند و در صورت تأیید، فرایند تولید پاورکیس سفارشی آغاز می‌شود و محصول نهایی در زودترین زمان ممکن، به دست خریدار می‌رسد.

هاردکیس‌های درجه‌یکی که تماماً ساخت ایران هستند

کیفیت مثال‌زدنی محصولات پاورکیس، تماماً حاصل تخصص و زحمات صنعتگران ایرانی است و این محصولات می‌توانند الگوی خوبی برای تحقق شعار تولید ملی باشند. تولیدی که نه صرفاً در حرف، بلکه در عمل نیز بر توانایی‌ها و شایستگی‌های متخصصان ایرانی مبتنی بوده و محصول باکیفیت را با قیمتی به‌مراتب ارزان‌تر به بازار عرضه می‌کند. به‌این‌ترتیب، علاوه بر کمک به چرخه اقتصاد کشور و اشتغال‌زایی، برای خریداران داخلی نیز ارزش‌افزوده خلق می‌شود. کیفیت عالی، طراحی حرفه‌ای و برخورداری از خصوصیاتی همچون دوام، تنوع و زیبایی، شناسنامه‌ای برای برند پاورکیس ایجاد کرده که مشتریان به اعتبار آن، از خرید هاردکیس ایرانی استقبال می‌کنند و از انتخابشان نیز رضایت کامل دارند.

پشتیبانی کامل از مشتریان

گروه پاورکیس در بحث خدمات مشتری نیز عملکرد قابل‌تحسینی ارائه داده و امکان برقراری تماس با نمایندگان شرکت را به طور بیست‌وچهارساعته برای خریدارانِ بالقوه و بالفعل، فراهم کرده است. ضمناً چنانچه قصد خرید هاردکیس دارید و برای این منظور، نیازمند اطلاعات بیشتری هستید، می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی این شرکت، خدمات مشاوره‌ای رایگان دریافت کنید و با آگاهی بیشتری درباره نوع یا مدل هاردکیس موردنیازتان تصمیم بگیرید.

لازم به ذکر است که شرکت پاورکیس، محصولاتش اعم از هاردکیس‌های آماده و سفارشی را به تمام نقاط کشور ارسال می‌کند و آن را در زودترین زمان، با حداقل هزینه و در بسته‌بندی مناسب، به خریداران گرامی تحویل می‌دهد.

منبع:

irna.ir/news/84471569/همه-هاردکیس-ها-پاورکیس-نیستند


تأثیرات سیلیکون روی سیستم اسکلتی بدن

تأثیرات سیلیکون روی سیستم اسکلتی بدن


بعد از معرفی محصول عالی"مکمل قطره خوراکی سیلیس" ، تلاش کرده ایم تا مراجع علمی کاربرد سیلیکون برای بدن انسان را نیز معرفی کنیم. در ادامه همین روند عملکرد سیلیکون برای بدن را در این پست حول دو محور زیر پی میگیریم :

- جلوگیری از تغییر شکل استخوان‌ها
- کمک به قوی شدن استخوان‌ها

در رفرنسهای زیر مقالاتی مورد اشاره است که مروری بر نقش بالقوه سیلیسیم در پیشگیری و درمان پوکی استخوان در دوران یائسگی و انواع رژیم غذایی در این دوران انجام گرفته است :
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3671293/pdf/IJE2013-316783.pdf

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2967495/pdf/1475-2891-9-44.pdf

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/14969400
در رفرنس زیر مقاله ای مورد اشاره است (2005) که یک پایگاه داده موقت برای محتوای سیلیکونی مواد غذایی در انگلستان تهیه شده است. در واقع آنها با دانستن تأثیرات مثبت سیلیکون در رژیم غذایی، لیستی از 207 ماده غذایی و نوشیدنی مصرفی در انگلستان را مورد مطالعه قرار داده اند و نحوه اثر گذاری سیلیکون و ترکیب آن با مواد غذایی مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16277785
یک مطالعه گذشته نگر اثرات سیلیکون ، فلوراید ، etidronate و منیزیم بر تراکم معدنی استخوان را بررسی کرده است :
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8292498
در مجله آمریکایی تغذیه بالینی نیز در سال 2002 یک مطالعه تحت عنوان مصرف و جذب سیلیکون غذایی صورت گرفته است :
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11976163
مطالعات موردی زیادی در باره عملکرد سیلیکون برای کاهش سرعت پوکی استخوان یا افزایش استحکام سیستم اسکلتی بدن صورت گرفته است.
البته مراجع بسیار زیاد دیگری نیز در همین راستا وجود دارند که برای نمونه ما تعدادی را عنوان کرده ایم . درپست های بعدی حتما درباره سایر خواص سیلیکون روی عملکرد بدن در بخش های مختلف بحث خواهیم کرد.


مراقبت های روزانه پوست

تصویر اصلی

برنامه مراقبت روزانه پوست صورت

4 مرحله‌ی اساسی
یک برنامه خوب و استاندارد مراقبت پوست شامل 4 مرحله است :

  • پاک‌سازی پوست
  • مقاوم‌سازی پوست
  • مراقبت و درمان
  • محافظت

پاک‌سازی پوست صورت به صورت کامل اما ملایم و رطوبت‌رسانی خوب به پوست به سلامت پوست‌تان کمک خواهد‌کرد. انتخاب مرطوب کننده‌ی باکیفیت، بر اساس نوع و مراقبت‌های مورد نیاز پوست‌تان، از آسیب‌های خارجی مانند پرتو خورشید، سرما، گرما و آلودگی جلوگیری می‌کند. انتخاب برنامه کامل مراقبت روزانه پوست صورت، اصلی‌ترین عامل تاثیرگذار بر سلامتی و جلوه‌ی زیبای پوست‌تان است و زیبایی و سلامتی آن را تضمین می‌کند.

پاک‌سازی پوست

پاک‌سازی کامل پوست، اولین قدم در یک برنامه مراقبت پوست موثر است. پاک‌سازی به معنی حذف آلودگی، عرق، سبوم و مواد آرایشی از پوست است. پس از پاک‌سازی، پوست آماده‌ی پذیرش هرگونه محصولات مراقبتی می‌شود. پوست پاک‌سازی شده، توانایی بالایی در جذب عناصر فعال موجود در محصولات مراقبت از پوست دارد.

مقاوم‌سازی پوست

بسیاری از افراد استفاده از تونرها را بیهوده می‌دانند.
اما تونر چیست و چه می‌کند؟ پس از استفاده از پاک‌کننده‌ها، PH پوست از حالت طبیعی خارج می‌شود. وظیفه‌ی تونر این است که با تنظیم PH پوست، آن را به میزان طبیعی باز گردانده و ردپای شوینده‌ها را از بین ببرد.

مراقبت و درمان

پس از تونر، نوبت به استفاده از محصولات مراقبتی و بهداشتی می‌رسد. این محصولات موجب احیای پوست شده و گاها برای درمان یک مشکل پوستی نیز استفاده می‌شوند.

مراقبت روزانه پوست

ممکن است با خود فکر کنید که برای استفاده از آبرسان‌ها و مرطوب کننده‌ها بسیار جوان هستید یا پوست چربی دارید اما استفاده از مرطوب‌کننده حداقل یک بار در روز برای تمامی انواع پوست توصیه می‌شود. پس از شستشو و زمانی که پوست‌تان هنوز اندکی مرطوب است، از مرطوب‌کننده استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید، مرطوب‌کننده‌های سبک و فاقد چربی که موجب بسته شدن منافذ پوست نمی‌شوند، بهترین انتخاب هستند.

محافظت

استفاده از کرم ضدآفتاب در تمامی روزهای سال ( نه فقط روزهای آفتابی ) و تمدید هر 2 ساعت یک‌بار آن، اکیدا توصیه می‌شود.
امروزه کرم‌ها و محصولات آرایشی زیادی حاوی SPF هستند. اما پس از مرطوب کننده، ترجیحا از یک کرم ضدآفتاب مستقل با حداقل SPF30 استفاده نمایید. محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر فرابنفش UV خورشید ( که عامل اصلی ایجاد چروک پوستی هستند )، وظیفه‌ی اصلی SPF است.

در پست های بعدی برنامه مناسب روزانه را به صورت تفصیلی شرح خواهیم داد.


درخت ماکادمیا

ماکادمیا

ماکادمیا یا فندق استرالیایی دانه چند گونه درخت از خانواده Proteaceae است.

درختان این گیاه خشکباری همیشه سبز نیمه گرمسیری از رویش بذر حاصل می‌شود. اگر این گیاه در تمامی فصول سال از برگ‌های شاداب و سالم برخوردار باشد، باردهی خوبی خواهد داشت. با توجه به اینکه اخیراً در شمال کشور به کشت آن پرداخته شده است و گرانترین خشکبار جهان است و نیز نزد مردمان آمریکا محبوبیت بالایی دارد، دارای پتانسیل خوبی در اقتصاد محلی و مملکت است.

تصویر اصلی

خواص روغن ماکادمیا برای پوست و مو

1. جوان سازی پوست صورت

مقادیر بالای آنتی اکسیدان اسکوالن موجود در روغن ماکادمیا به کاهش اثر استرس اکسیداتیو بر روی پوست کمک کرده و با رفع چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می شود.

2. مرطوب کننده طبیعی پوست

روغن ماکادمیا به عنوان یک مرطوب کننده و آبرسان طبیعی پوست شناخته می شود و چون دارای خواص ضد التهابی طبیعی است به درمان سریع قرمزی و جوش های پس از اصلاح صورت و بدن کمک می کند.

3. درمان آفتاب سوختگی

روغن ماکادمیا یکی از بهترین روغن های گیاهی برای درمان سریع آفتاب سوختگی محسوب می شود؛ مقادیر بالای پالمیتولئیک اسید موجو در این روغن به آبرسانی پوست کمک کرده و آفتاب سوختگی و سوزش و قرمزی پوست ناشی از آن را درمان می کند.

4. تقویت و افزایش رشد مو

مقادیر بالای اسید های چرب موجود در روغن ماکادمیا به تقویت فولیکول های مو کمک کرده و باعث تقویت و افزایش رشد مو و همچنین درمان ریزش مو می شود.

5. خشکی لب

اسید های چرب موجود در روغن ماکادمیا باعث آبرسانی لب ها شده و برای درمان سریع تر خشکی لب و زخم ها مفید می باشد.

6. درمان ناخن شکننده

مقادیر بالای پالمیتولئیک اسید موجود در روغن ماکادمیا به آبرسانی ناخن ها کمک کرده و باعث تقویت و درمان ناخن های خشک و شکننده می شود.

فواید دارویی و درمانی روغن ماکادمیا برای بدن

7. کلسترول خون و قلب

مقادیر بالای اسید های چرب سالم (اسید های چرب امگا 3 و امگا 6) موجود در روغن ماکادمیا به کاهش تری گلیسیرید و کلسترول خون بالا کمک می کنند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و آترواسکلروزیس را کاهش می دهند.

8. افزایش انرژی بدن

آجیل و روغن ماکادمیا کالری بالایی دارند که می توانند به شرعت باعث افزایش انرژی بدن شوند اما توجه داشته باشید که زیاده روی در مصرف آن ها می تواند احتمال چاقی و افزایش وزن را بیشتر کند.

9. سرطان

تحقیقات نشان داده است که آنتی اکسیدان های موجود در روغن ماکادمیا منجر به کاهش رادیکال های آزاد بدن شده و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهند، همچنین با افزایش آپوپتوز سلول های سرطانی به درمان این بیماری مهلک کمک می کنند.

10. سلامت چشم ها

آنتی اکسیدان های موجود در روغن ماکادمیا به تقویت سلامت چشم ها کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند دژنراسیون ماکولا و آب مروارید را کاهش می دهند.

11. ضد التهاب طبیعی

اسید های چرب امگا 3 و امگا 6 موجود در روغن ماکادمیا دارای خواص ضد التهابی قوی هستند که خطر ابتلا به بیماری های التهابی مانند آرتریت و بیماری های قلبی را کاهش می دهند.

طبع روغن ماکادمیا

روغن ماکادمیا سرشار از آنتی اکسیدان ها، اسید های چرب امگا 3، امگا 6، پالمیتولیئک اسید و لینولئیک اسید است. روغن ماکادمیا (به انگلیسی : Macadamia oil) در دمای اتاق مایع است، عطر و بویی مانند فندق دارد و به رنگ کهربایی روشن دیده می شود. به طورکلی درصد چربی این گیاه بسیار زیاد است و از همین خاصیت بالا بودن چربی این نوع فندق برای شویندگی بالا بسیار استفاده می شود. مثلا شامپو بدن ماکادمیا یا شامپو سر ماکادمیا .